29 Haziran 2010 Salı

Komedi (:

Çaresiz bir hayat benimkisi . Değer verirken değer görmemek ve zamanla değer verdiğin varlıklardan alay edilmek. Yok yok gerçekten hakediyorum bunları . Artık bu yüzden üzülmüyorum belki de . Sevdiklerim tarafından alay konusu olmak . Hemde senelerini vermiş dostluğa . Ama inan acımıyor candostum yüreğim . Acımadan gidiyor ardına bakmadan . Öylesine alışmış ki bu türlü vakalara. Kendim ettim kendim buldum fazlasıyla değer verirsem değerinden az kişiye . O yüzden üzülmüyorum. Artık umursamıyorum İNSAN kavramını . Öyle lanet bir kavram olarak değerlendiriyorum ki , hayatımın bana biri tarafından lanetlendirilmiş birinin bedduası olduğunu düşünüyorum . Acaba benim kalbimi kıranlar, beni üzenlere ettiğim beddualarla ne yapacak o insanlar. Kalp kırıldı bir kere çünkü . Gün gelicek ben izlicem onların o hallerini en mutlu günümde belki de .Kimbilir :) Görüşelim şu saatte şu günde şurda .. :) Hodri meydan . Benim yukarda Allahım var sizin eski defterleriniz . Hadi bakalım bu sefer kim kazanacak ...


Görüyorum . Duyuorum . İzliyorum. Ve sadece gülüyorum artık .. :) 
Komik durumdasınız çünkü .. Hemde çok komik :)

Hiç yorum yok: