17 Temmuz 2010 Cumartesi

Aşk ..

Biraz gergin biraz sinirli biraz mutluluk ve biraz huzur var yüreğimde son zamanlarda . Yani tüm duyguları yaşıyor gibiyim . Dönüp kendime baktığımda olgunlaşmış mıyım? sorusuna .. Evet de diyebiliyor hayır da diyebiliyor gibiyim . Elif Şafak - Aşk ..
Bu kitabı hazmedebilmek için 1 senedir okuyorum ve dün bitti . Başlarken Aşk ne demek ? Tarifi nedir? diye sorular sorarken toy yüreğime . Belkide aşk sandığım kırk tane olaya tanık oldum sonları hüzünle biten ..
Hayır hayır ben yaşamadım çünkü izin vermedim dünyama böle cıvık ilişkilerin girmesine .. Ama uzaktan izleyerek Aşk buysa yazık dediğim günler geldi kitabı yarılarken ..Meğer ne ben ne de diğer insanlar AŞK ı tatmamışlar bunu anladım kitabın sonunda .. Ella ve David'in aşk sanarak başladıkları evliliğin sonu , David'in ihaneti ve Ella'nın Aziz'e aşık olmasıyla sonuçlandı .. Ella asık AŞK ı buldu .. Ama erken kaybetti Aziz'in ölümüyle .. Olsun ' bana Aziz'le yaşadığım dolud dizgin aşk günleri yeterdi ' dedi Ella .. Bir daha David'in kapısına dönmemeye kararlıydı ve dönmedi .. ' Başka bir dünyadır AŞK .. ya ortasındasın merkezinde , Ya dışındasın hasretinde ' Diyerek noktaladı kitabı ..
Çok da güzel bir kitaptı .. iki günde bitirilip hazmedilmeyecek kadar özel .. Çok şey öğrendim dostum .. Mevlanın Aşkını .. Şems'in gerçekten bir Alim olduğunu Ve ..
En önemlisi de kitabı sonlarken aşkı yaşadığımı ..
Hiç akla gelir miydi kitabın bitiminde aşkı yaşayabileceğim .. :)


Elif Şafak - Aşk

Hiç yorum yok: