3 Haziran 2012 Pazar

Aşktaki Gurur..





Aşkta gurur var mıdır?
Ya da sevmediği halde hala ona katlananlar mı var?
İnsan bir tek çok sevdiğinin mi canını acıtabilir? Yoksa sevmediğini mi bu kadar katlanabilir?
Bir insanı seneler geçse de tanıyamazken, bu kadar kısa sürelerde tanımak ne kadar mantıklı bilemiyorum. Bazen ömrünü verdiğin dostlarını tanıyamazsın fakat 1 haftada tanıdığın insan bambaşka fikirlerini değiştirir. Aşktaki cevher bu olsa gerek. Gururu cabası.
Sevdiğin insan bu kadar mı acıtır insanın kalbini. Bu kadar mı kırılır bir insan karşısındakine? Aşktaki gurur belki tek engelimiz olsa gerek. Zamana bırakmak ne kadar asil bilemiyorum. Öyle bir devirdeyiz ki, insan kendi kendini tanıyamaz hale geliyor..
Son günlerdeki katlanılmaz bu halime bir yenisi daha eklendi. Alıp başımı öylesine gitmek istiyorum ki sonumu düşünmeden. Olmuyor.. Olmuyor.. Olmuyor..
Bu kadar sabretmişken, bu kadar gurumu çiğnemişken çekip gitmek de neyin nesi diyorum katlanılmaz halime.
Zaten gidersem de hiçbir şeyi takmadan, umursamadan, düşünmeden gitmek istiyorum. Olsa ne ala. Olmuyor ki.
Bir gün çekip gidersem zaten şu bloga "Yepyeni Hayat Yan Gel de Yat" diye bir yazı koyup gittiğim yerdeki keyifli halimle olan fotografımı yayınlayacağım. O zaman belki hayat bambaşka olur benim için.
Aşktaki gurur da...


Hiçbir Ölüm Aşk Kadar Acı Değil ve Hiçbir Aşk Ölümden Kolay Değil.. tt
Gurursuz ve aşksız yaşamamanız dileğiyle
Selametlee
rojdda

Hiç yorum yok: