7 Nisan 2012 Cumartesi

Aldana Aldana Gençlikten Olduk..

İnsanlardan kendimi soyutlamak istiyorum. Çünkü ben insansam bu kadar kazıkçı ne? ya da onlar insansa ben neyim abi? Artık bu ayrımı görmek istiyorum yeter. Anlamıyorum yani. Biri dedikodu peşinde olur, canı sıkılır biriyle birinin arasını yapsın malzeme çıksın der; diğeri doğum günü partisi ayarlar ama iptal eder senin tüm emeklerine ve heveslerine karşılık. Yaptıgın her planı bir anda halt etmesini çok iyi beceriyor bu insanlar. Senin emeğin ne olacak? Zar zor izin aldığın ailene nasıl açıklayacaksın? Bunu düşünmeyen insana ben dost demişim bu zamana kadar. "Var mı kankam gibisi" adlı yazımı full silin aklınızdan. Kimseden fayda yok arkadaş. Kimse kimsenin hiçbir şeyi de olamaz bu devirde bunu anladım. Ya ben çok ince düşünüyorum ya insanlar öküzün önde gideni. Artık plan falan filan ekişler falan yok hayatımda çünkü insan kavramı yok.
Beni bir tek ben aldatmadım tek dost o. Bıraksın herkes bu işleri insanın kendinden başka kimseye faydası yok.
Beni de artık rahat bıraksın herkes. Burası ve Milliyet Blog'um bana yeter.

Haydi selametle
rojdda

Hiç yorum yok: