22 Ekim 2009 Perşembe

Ah Bu Ben ..

Yorgun ..
Son Günlerin Vazgeçilmez Ruh Hali bu Bedenimde ..
Son Rüzgarlar Vuruyor Arda Kalan Ruhsuz Ruhumu da
Sallandıra Sallandıra Düşürmeye Çalışıyor ..
Gördüklerim ..
Her Ne Kadar İçler Acısı Olsa da 
Hayata Alışmak Lazım Deyip Görmüyorum
Görmek İstemediklerimi ..
Bir Adım Ötemde Nefes Alsalarda
Ben Kendi Nefesimle .. Kararlarımla Mutluyum ..
Her Ne Kadar Devirmeye Gücü Yetmese de Hayatın ..


Gözlerim ..
Görmüyor Son Günlerde 
Kendimden Bile Vazgeçmek Aşamasındayım
Bakamıyorum Aynadaki Yansımama ..
Nefrte Edercesine Söküp Attığım Eski Bedeni
Yüzü ..


Beynim ..
Öylesine Karışık Ki Belki De ..
Ben Bile Farkında Değilim Gören Söylüyor ..
Açmıyorum Aslında Yüreğimi Kimseye ..
Bitik Çünkü .. Gücü Yok Ne Konuşmaya
Ne Nefes Almaya ..


21.10.2009
Rojda

Hiç yorum yok: