25 Aralık 2011 Pazar

Hayat ve Kısaca Ben. Çok Severiz Birbirimizi..

Hayat ile ben garip bir ikilemde kaldık. Ne zaman o sıkışsa beni sıkıştırıyor ben sıkışsam ona sövüyorum.  Neden böyle birbirimizi yediğimiz ise muamma. Sanırım çok seviyoruz birbirimizi. Bizi seviyoruz o yüzden çekişmeli beraber gidiyor durumumuz. Evet seviyorum hayatı, ama içinde değerli olan varlıklar olduğu için. Mesela annem, mesela babam, mesela kardeşim ve ablalarım abilerim. Çok iyi insanlar var etrafımda bu bir gerçek. Geçenlerde abimi aradım " sakın banka sektörüne girme, girmeyi planlıyorsan bile yatırım danışmanlığı yap".. iyiliğimi düşünmese bunları söylemezdi. Kendi batağına benide sürüklerdi. Ablam, kendi düştüğü hataları yüzünden " aman Roj, sakın Roj! Ben senin gibi bekar olsam tabiki de yapmazdım, evlendim boşandım" cart curt. Abi benim yeterince aklım var zaten ama abilerim ve ablalarım benim iyiliğimi istiyorlar bu aşikar. Hatasız olduğum söylenemez. Ben bir olayda zaten direk "Allah seni kahretmesin Roj, yine sende suç" derim. İğneyi kendime çuvaldızını başkasına batırırım. %100 haklı da olsam. Ama haklı olduğum konuda da susmam. O ayrı bir şey.
Kardeşim, ne kadar didişsekte ne kadar höykürsekte birbirimize harbiden iyi anlaştığımız zamanlar oluyor yahu. Ah bi de babama olan biteni anlatıp dedikodusu olmasa ... Tadından geçilme hacım. Okuyorsa eğer yani bu tavrından vazgeç sevgili kardeş.
Annem.. Ona söylenecek tek bir kelime yok aslında. Beni ben yapan, hatalarımla kabul eden. Tabiki yeri gelince bağıran çağıran biri o hatalar yüzünden. Ama beni tek kalemde silmeyen tek insan. Ona olan sevgim ölcülemez ne yazıyla ne de sözle. Direk gözyaşlarım anlatır.
Babam.. Hiç yaşamadım aslında babamla. Bu yüzden baba sevgisinden yoksun büyüdüğüm kesin. Sevgiyi başka yerlerde aramadım Allah'tan. Ergenlikte aradık tabi. Bulamadık o ayrı. Ergenliğin getirdiği deli çağ. Ama kendime leke getirmedim hiçbir zaman. Allah'a şükür. Bulsam da getirmezdim emin ol. Öyle bana " tabi tabi " gibi kafa sallama ! Sakın ha.Ne diyordum. Babam.. evet sevgisiz büyüdüm ama geldik bir kere 22 ye. Valla şuan gözümde büyüdü şu 22 haa. Baya yaşlandık lan. Seneler öyle bir geçiyor ki sorma gitsin. Ama çaktırma tabi ben hala 19 um. Kim nerden anlıcak. İki fön iki hafif makyaj cillop gibi 19 um işte. Kim sorcak kimliğimi. Salla lan hayatı. Niye bakıyorsun öyle aval aval. Hadi koş camdan dışarı bak gökyüzüne. Göreceksin seni seven yıldızı pencerende
Hadi eywallah
rojdda

Hiç yorum yok: