10 Kasım 2009 Salı

Gidiyorum Hayatınızdan Defolup Şimdi




Büyüdüm .. Bir Kat Daha Büyüdüm Sabırsızlıkla .. Sabretmek Bana Göre Değildi Ve Sabırsızlıkla Büyüdüm .. Anladım Her Şeyi .. Bir Kendimi Anlamamak Kaydıyla .. Bir Kendimi Çözememek Kaydıyla Anladım Her Şeyi ..
Bilmiyorum .. Artık Hiçbir Şeyi Bilmiyorum .. Biliyorum Dediklerim de Yalan Çıkıyorsa Şu Hayatta , Hiçbir Şeyi Bilmek İstemiyorum ..
Gücüm Yok .. Artık Kazanmaya da Kaybetmeye de Gücüm Tükendi .. Kalmadı Elimde Ne Kar Ne Kazanç .. Tüm Bildiklerimi , Benliğimi , Kazandıklarımı , Kaybettiklerimi , Gerçeklerimi , Yada Kazandım Sandıklarımı Ortaya Bırakarak Gidiyorum .. Bırakıyorum Ardımda Kalan Her Şeyi .. Arkamada Bakmadan İlerliyorum .. Siliyorum Geçmişi Şimdiyi Ve Geleceği .. Hayatın Ne Getireceklerini Bilmeden Yaşamaya Devam Ediyorum .. Her Şeyi Unutarak ..


Tüm Şerefsizlikler , Sahtelikler , Adilikler Kalsın Kalması Gereken Kişilere .. Bensiz Hayatınızda Mutluluk Sizinle Olsun Sahtelikler Benim .. Hoşcakal Sevdiğim .. Hoşcakal Dostlarm Ya Öyle Bildiklerim .. Hoşcakal Değerlilerim .. Hoşcakal ..


Rojda

Hiç yorum yok: