28 Mart 2010 Pazar

Eğer İnsanlık buysa .. Cidden ben İnsan değilim !

Mod : Tolga Tabu
Durum : Sıkkın
Hafta : Vize
Olanlar : Dert üstüne dert .. Belkide dert sandığımız ufak şeyler


...
Tükeniyorum saat başı .. Bilmiyorum ama içimde garip bir huzursuzluk bir o kadarda rahatlık var .. %50 durumdayım .. Artık kafamda hiçbir şey düşünmeden , kimseyi düşünmeden yaşamak tek isteğim .. Geçer dediler ama hala aynı bunalımdayım bende bilmiyorum sonum nereye gidiyor ! Bu hafta vize haftası olmasına rağmen , evdeki halimi gören suratıma tükürür .. Ki bende suratıma tüküresim var ama tükürülcek o kadar çok surat var ki sırada .. !
Zevk , aşk, öpüşmek, yatmak vs . Hayat tüm insanlara göre bu mu ? Neden sorarım size ? Lütfen bu yazıma yorum bekliyorum Neden sorusuna karşılık ?
Öyleyse hayat ben yaşamıyorum o zaman demek .. Çünkü cidden bunlara ne gereksinim ne de ihtiyaç duyuyorum .. Annem mi beni böyle yetiştirdi diye böylemiyim acaba ? Bilmiyorum .. Yalan dolan sahte her şey .. Bir tane doğru ben miyim dünyada ? Bi tanesi mi çıkmaz karşıma anlayamıyorum !
İğrenç bir günden İğrençliklerle Selamlar ve hoşcakallarım sizleri ..

Hiç yorum yok: