27 Mart 2010 Cumartesi

Yeniden Merhaba (:

Öncelikle uzun bir aradan sonra Merhaba diyesim geldi hayata ve her şeye ! .. Belki suskun kalmak en iyisi bazen .. Yararı da olmuyor değil ama bazen öyle an geliyor ki suskunluğunu bozdurtuyorlar sana .. Hayat saçma, insan kavramı saçma, herkes kendi aleminde ve kendi derdinde bir şeyileri inadına yürütür gibi .. Kime inat yapıyorlarsa anlamıyorum ! Çocukca hareketler, vıcık vıcık ilşkiler, herkese gösterme çabası .. kendini birilerine kanıtlama çabası vs .
Nedir bunlar anlamış değilim .. Sanal ortam ! Normal ortam ! Okul ortamı [ diğer bir ifadeyse aşk yuvası ve yiyişme ortamı ] artık bana hepsi ama hepsi saçma geliyor .. Laf sokma ve birilerine bir şeyleri gösterme çabası.. Nedir bu insanlık halinin durumu anlamış değilim !
Hayat bu mu ? Bundan ibaret mi acaba ? Yoksa herşey sadece bana mı saçma geliyor ? Suç yine mi bende yoksa ?
Bilmiyorum .. Düşünce olarak çok olgunlaştım .. Saçma geliyor yapılan her hareket . Bende sütten çıkmış ak kaşık değilim .. Benimde var hatalarım ama sürekli devam eden değil .. O an ki çatlaklığım ! O da olsun yaş 20 geçmeden biraz eğlenelim ..
Bazı kararlar aldım kendime.. Belli insanlarla muhatap olma gibi .. Ama ben yine kendimle muhatap olmayı ele aldım.. Beni tek aldatmayacak olan yüreğim çünkü ..

Hiç yorum yok: