4 Haziran 2012 Pazartesi

Doğru İnsan, Yanlış Zaman, Yanlış Devir, Yanlış Mekan.. 3 Yanlış Bak Götürdü Doğruyu!

Beynimin içindeki yorgunluk kadar beni bitiren, kemiren ve yorgunluğun üstüne yorgunluk veren hiçbir şey yok arkadaşım. Hayır yani nedir bu? Hem sınav haftası, hem insanların böylesine nankör oluşu, hem iş arama telaşı, hem aile ilişkileri, hem diğer..
Bir de hepsi üst üste geldiği zaman tadından yenmez hayat. Vallahi şaşırıyorum sana bu kadar action'ı nasıl bindirip bana yüklüyorsun. Hayır nasıl başarıyorsun bunu. Ben bile günde bir tane action yetiyor yani.
Mesela 1 yaşıma daha bastığım günü geride bıraktım. Böyle para için kişiliğini satan insanlar yok mu, beni yaşam sevincimden alıkoyuyor. Hemde bu insanı 10 senedir, karakterli, ayrım yapmayan, dürüst, sağ duyulu bir insan olarak bilip de; sonradan böyle yamuk çıkması beni aslında 1 yaşıma bastırmadı, yaşlandırdı.
Hayatım boyunca yediğim ve yiyebileceğim kazığın sillesini yedim. Böylesini görmedim.
Ben mi gün geçtikçe saflaşıyorum yoksa insanlar mı gün geçtikçe sahtekarlaşıyor anlamış değilim.
Sevgili Ensar hocamın dediği bir laf var. Her ne kadar dersinden kalsam da bana öğrettiği çok güzel şeyler var bu adamın birini söylemek istiyorum.
" Çocuklar, iyi bir kariyerden daha önemli tek bir şey var; o da iyi bir eş bulmaktır. Kim olursa olsun, kız- erkek hepinize sesleniyorum. Doğru insanı bulduysanız, doğru olduğunu kesinlikle düşünüyorsanız; aman ha, sakın ama sakın kaçırmayın. Bu sizin hayatınızın piyangosu" demişti.
Ve adamı ayakta alkışlamak istemiştim. Böylesin güzel bir cümle her şeyi bu kadar özetleyebilirdi. Ah be hocam, kaldıysa öyle iyi insanlar bulursanız beni de çağırın demek geldi içimden ama, öylesine güzel bir cümle söylediki hayretler içinde kaldık.
Düşününce şu devirde, gerçekten kariyermiş, okumakmış, üniversiteymiş, arkadaşlıkmış, dostlukmuş cartmış curtmuş hiçbir önemi yok gerçekten. Doğru insan bulduk mu napıyoruz hacım? Yakasına yapışıp "benimsin" diyoruz. Bu kadar basit.
Hayatın boş işlerinde, boş zevklerinde sürünüp harcanıyoruz valla. Biraz değerlenmemiz lazım.

Haydi selametler sizee
rojdda

Hiç yorum yok: