21 Eylül 2009 Pazartesi

Buruk Bir Bayram

Çaresiz .. Umutsuz .. Ümitsiz .. Gözyaşı Dolu Bir Hayat Diliyorum Bu Bayramda .. Mutluluk Haram Bana .. Güzellikleri Haketmek .. Artık Çok Uzak Gülümsemek .. Yaşanılanlar .. ! Ağır Artık Her Şey .. Yük Oluyor Üstüme Üstüme ..!
Umut ..
Yaşanmaz Umutsuz .. Bir Umut Biter .. İnançlarının Bittiğini Düşünürsün .. Bir Diğeri Başlar .. Hayat Bu Bitmez .. Her Bir Harekette Umutlanırsın Hayattan .. İnsanlardan .. Düzeleceğinden ..
"Her Şey Güzel Olacak " .. Ya Yemeyin Artık Beni Ya .. Neresi Güzel .. Neresi Güzel Olacak Söyler Misin?? .. Sözlerle Gelme Bana Hayat .. İcraat Yap Artık .. Güzel Olacaksa Güzel Yap Yeter Kaldıramıyorum .. Sıkıldım Bunaldım Mahfoldum .. BİTTİM .. Tükendim Artık Yeter ..
Umutlarım .. Hayır Onlara Zarar Veremeyeceksin ..
Düşüncelerim .. Hayır Asla Değiştiremeyeceksin Olumlu Fikirlerimi .. Sen Ne Yaparsan Yap .. İyi Olanları Gördükçe Bir Kat Daha Yeşerecek Umutlarım .. Bunu Sok Aklının Bir Yerine ..
Sorular ..
Sormayacağım Merak Etme Artık Neden Diye .. Neden Ben ?? .. Cevapsız Sorular .. Cevapsız Boşluklar ..
Yeter .. Sus Artık Hayat .. Sus Bir Daha Gelme Karşıma .. SUS !

_____________________________________
Canımın Yarısı .. Şuan Gurbette .. Gitti .. Gözleri Yaşlı Gönlümle Kala Kaldım Tek Başıma .. Sesi Yok Görüntüsü Yok.. Bana Kalan Tek Sözü " Hoşcakal" Oldu .. Son Kez Duydum Sesini .. Son Kez Gülüştük Canım'la .. ATALAY .. Şimdilerde İse Tek Yüreğimdeki Ses ŞAFAK Olur Oldu ..
Hadi Be Paşam Çabuk Gel Bırakma Beni Kurdun Kuşun Eline ..
Çabuk Gel Dostum .. Çabuk Gel Can Yoldaşım ..

Kardeşim Atalay'a

Hiç yorum yok: