1 Eylül 2009 Salı

Böyle Bir Şey ..

Seviyorum .. (:
Sanırım İlk Kez Oluyor .. Yüreğim Kıpır Kıpır Heyecan İçinde Onu Saklarken En Derin Köşesinde .. Utanırken Her Cümlesinde .. Tebessümle Yayılan Bir Kızıllık İner Gözlerimin En Ferine .. Değişik .. ! Başka Duygular Belki de .. Yepyeni Bir Başlangıç .. Tüm Geçmişi Silercesine .. Yaşanmamış İlk Ve Son Aşk .. 
Seviyorum .. Evet Eminim .. Bu Sefer Oldu .. Olacak .. ! Yakaladım Mutluluğu .. Bırakmamacasına Verdiğim Savaş .. Kaybetmemek Bu Olsa Gerek .. Seviyorum İşte .. Var Mı Ötesi .. ??
Bitmeyecek .. Sandığımız Değil Yaşadığımız Gerçekler .. YEMİNLE .. İlk Ve Son Olsun Dercesine .. Kalbindeki Atışların Sebebi O .. Bir An Olsun Çıkarmamak Aklından .. Her Anı Onunla Yaşamak ..Böylesine Delice Ve Çılgınca .. Hasret Gittiğin Zamanlarda Bile Doyasıya Sevmek .. 
Karanlık Bir Gecede Aydınlık Bir Yürekle Yazan Ben .. Seviyorum Seni Ey Sevgili (:

Hiç yorum yok: