13 Eylül 2009 Pazar

Buruk Bir Gidiş ..

Özlem .. Nasıl Bir Acıdır Değil Mi Özlemek .. Sarmak Dört Bir Yanını Canının Bir Parçasının Hasretiyle .. Dostluk Değil Değil .. Ondan Daha da Öte Bir Şey Bu .. Kardeşlik De Değil .. Anlatamayacağım Sanırım .. İsmi Anlatır Her Şeyi .. ATALAY ! Canım Desem Değersiz Gelir Bu Cümle Herkese Söylüyorum .. Dostum Desem .. Biter Bir Gün Korkularıyla Yaşıyorum .. Kardeşim Desem .. Ne Kardeşler Görüyorum Düşman Başına .. Peki Bu Ne ?? Anlatılmaz Bir Şey .. Her Şeyden Öte .. Can Can .. O Bir Can Dost .. !
Karakter Desen Tek Kelime .. Kişilik Desen Eşsiz Benzersiz  .. Söylenecek Tek Cümlem Yok Dostuma .. !
Gidiyor Kereta :) Portekiz Yası Tutuyoruz Son Bir Hafta Kala .. Şu Günlerde Son Kez Sarılmak Her Şeyden Çok İstediğim .. Cüzdanımda Resmi Dururken 148 Diye Haykırdığım Beykent'e Lanet Şafak .. Gereksiz Bir Ayrılış .. Gereksiz Bir Özlem ..
Boşver Be Paşam .. Gel Gitme Erasmus Her Zaman Yaparsın .. Hatta Beraber Yaparız Gel Vazgeç Bu İşten ..
Desem de Yapma Can ..Yapmazsın Bilirim .. Koydun Ya Gitmeyi Kafana .. Artık Geri Dönüşü Olmaz .. ! Gidiyorsun Ya Bırakıp Beni .. Kanadı Kırıp Yaralı Bir Kuş Misali .. :)
148 Paşam 148 .. Geçer Deyip Avutuyoruz Gönlümüzü .. Pazartesi 147 Olacak .. Salı 146 Olacak Çarşamba 145 Olacak Perşembe 144 Olacak .. Vs Vs Vs ...
Bitecek Değil Mi Paşam .. Bu Günlerde Geçecek .. Sallayacağız Beykent'i Değil Mi Paşam .. Yıkıcaz Ortalığı Tozu Dumana Katıp .. 
Git Gel Paşam Git Gel .. O Gözlerini Görmek O Dostluğunu Görmek Bir Kez Daha Nasip Olsun Senin Elinden Dostluk Suyunu İçmek .. Beni de Bizi de Sensiz Bırakmaz Paşam .. Ata'sız Bırakma !


Canım Kardeşime 
Atalay'a ..

Hiç yorum yok: