8 Eylül 2009 Salı

Geçmiş .. Bitmiş Bir Hayatın İzlerini Sürüyor Yüreğim .. Nereye Nereden Savrulduğu Belli Olmayan .. Yorgun Gözleriyle Bir Şeyler Anlatmaya Çalışıyor Bana ... "Artık Aşk Yok .. Tövbe .. " Dercesine .. 
Akıllanmaz Yüreğim İsyanlarda .. Her Seferinde Aynı Hataya Düşüyor .. Dostlukta Da Aşk Da Da .. Nedensiz Bir İyilik Arayışı İçinde .. Güvensizlik İçine Batmış Her Şeyde ..
Kaybetmemek .. Artık Bu Kelimeyi Çıkarmış Hayatından .. Çünkü O Kadar Görmüş Ki .. Hep Gelenler Birilerini Unutturuyor Sonra Gidiyor Gibi .. Kokun .. Hiç Duymadığım Hissettiğim ..
Çocukluğumu Arıyorum Anne .. Neredeyim .. Hangi Devirdeyim .. Ya Da Nasıl Geldim Bu Hale .. Gururumu Çiğnercesine .. Sevdamın Peşinden Koştuğum .. Artık Gücüm Yok Be Anne .. Ayaklarım Sakatlandı Ne Koşabiliyorum Ne De Yürüyebiliyorum .. Yoruldum Hakikaten Anne .. Tut Ellerimden ..!
Ağlamak .. Yok Anne Artık Ağlayamıyorum Gidenin Peşinden .. Gözyaşlarım El Vermiyor Üzüntüme .. Stres Yasak Sana Dedi Doktor .. :)) Gül Anne Gül .. Yasakların Sınırlarını Zorlamaktan Gül .. Olmadığı An Var Mı ?? .. Ya Da Mutlu Bir Hayat .. Tasasız .. Dertsiz .. 
Arıyorum Anne .. Öyle Bir Hayat .. Huzur Arıyorum Artık .. Kavgasız Gürültüsü Olmayan .. Kaldıramıyorum Artık Ses .. Öylesine Düştüm Ki .. Kalkamıyorum Anne !
Yalnızım .. Çok Yalnızım Sana Gel Diyemem Anne .. Kendim Düştüm .. Kalkabilene ..

Hiç yorum yok: