29 Ekim 2009 Perşembe

Anlayamazsınız ..

28.10.2009
1 Ay da Neler Değişebilir Diye Sorsalar .. Şüphesiz 1 Ay Değil Bir Anda Hayat Değişebilir Derdim .. Eskiden Bir Türlü Anlamazdım Yaşanılanları Uzaktan Bakınca .. Nasıl Olur Nasıl Yapabilir Bunu Bir İnsan Derdim .. Ama Ne Yazık ki Yaşayınca Anlaşılıyor Tüm Gerçekler .. İçine Girmediğimiz Bilmediğimiz O Kadar Gerçek Var Ki Hayatta .. Yanlış Anlaşılmalar .. Kırılmalar .. Kızgınlıklar ..
Bence Bir Anda Geçebilecek Her Şey Bu Noktada .. 
Bilinmez .. Bilinmediki Zaten Hiçbir Zaman Bildiklerimiz .. Hep Bildiğimizi Zannettik .. Hep " Ben Biliyorum .. Benle İddalaşma" Denilen Cümleler Duyduk Kulaklarımızda .. Ama Olan Hep de "Ben Biliyorum İddalaşma Benle " Diyenlere Oldu Lafımıza Geldikleri İçin ..
Şimdi Kalkıp Ben Desem " Ben Biliyorum " Diye .. Kimse Kalkıp da Bana Demez "Yapma" Diye . Hep Ben Hep Ben ..
Bir Ben Var Ki Benliğimde .. Söküp Atasım Var Son Günlerde .. Kabıma Sığmayan "Ben" ..
Gidesim Var Alıp Başımı .. Kapatasım Var Her Şeyi Ulaşılmasın Bana Diye .. Zaten İstesem Bir Allahın Kulu Ulaşamaz O Ayrı .. Ama Bilinmemezlik Dünyasında İlerlemek İster Gibiyim ..


Bilmiyorsunuz .. Hiçbir Şey Dışardan Göründüğü Gibi Tozpembe Değil ..
Bilemezsiniz .. Yaşadığını Ancak Çeken Bilir .. 
Söyleyemezsiniz .. Çünkü Anlayamazsınız ..


Kızmıyorum Bu Yüzden Rahat Olun .. Takmıyorum Ne Sizi Nede Hiçkimseyi .. !

Hiç yorum yok: