13 Ekim 2009 Salı

Uzun Zamandan Sonraki İlk Gözyaşı ..

Çok Değiştim Son Günlerde .. Belkide Yeni Yaşıma Sayılı Günler Kaldı .. Sayılı Günler Kaldı Bir Seneyi Daha Devirmeye .. Bir Darbe Daha Almaya .. Bin Kat Daha Olgunlaşmaya Sayılı Günler Kaldı .. ! 
Değişiyorum .. Büyüyorum .. Hem Kafa Olarak Hem Kalp Olarak Hemde Normal Halimle .. Büyüyorum .. ! Dönüp Dolaşıyorum .. Değişik Ortamlara Değişik İnsanlar .. Kimisi Pırlanta Gibi Ama Yaklaşamıyorum .. Korkuyorum Korkulara Neden Oluyor Herkes .. Üzerime Geliyorlar Sanki Yalnızlığımda .. ! Gözlerimin Önünden Ayrılmıyorlar Sanki .. Sanki Bir Darbede Onlardan Yiyecek Gibiyim .. Artık İnan Dostum Kimseye Yaklaşamıyorum .. ! Umut Veriyor Kimisi Çoğu Zaman .. Gözlerdeki O Pırıtıltı Çekiyor Çoğu İnsanı Bana ! .. Ama Olmuyor Dostum .. Yaklaşamıyorum Uzaklaşıyorum .. ! Olmasın Kimse İstemiyorum Diye Bağrıyorum .. ! Tanıdıklarıma Bile Güvenemiyorum .. 
İnandığım Güvendiğim Tek Şey Kendim .. Yine Kalıyorum Tek Başıma .. Yine Düşünüyorum .. Düşüncek O Kadar Vaktim Oluyor Ki .. Nasılsa Kendimleyim Diyorum .. Bir Şey Olmaz Bana !


Dündü Sanırım .. Hoca Öyle Güzel Anlatıyor ki Dostluğu .. İlk Kez İmrendim Bu Kadar Dostluk Dedikleri Şeye .. ! Görmedim Duymadım Böyle Bir Aşk Böyle Bir Candan Dostluk .. Şu Cümleleri Sarfetti Değerli Adam " Dostluk Öyle Bir Şey Ki Çocuklar .. Uğruna Canını Verecek İnsandır .. Seninle Parasını Paylaşan .. Eşyalarını Paylaşan .. Yemeyen Yediren Belki .. Öyle Bir Şey Ki .. Yeri Geldiğinde Seni Kurtarıp Uğruna Ölecek Kadar Cesur Bir Şeydir Dostluk .. Benim Var Böyle Dostluklarım Senelerdir .. " Dedi .. Sınıf İse .. " Aynen Hocam .. Bizimde Var Olmaz mı? " Diyerek Gülüştü Herkes ..
Bir Ben Burkuldum Be Dostum .. Bir Ben Ağladım Başımı Eğdim Gözlerimi Kaçırdım Hocadan .. Dersten Soğudum .. Kendime Döndüm " Bizde Böyleyiz Dimi Be Rojda " Dedim Benliğime .. 
İşte Öyle Be Dost .. Uzun Zamandan Sonra İçim Ağladı Ama Akıtamadım Gözyaşlarımı ..
Varmış Demek ki .. Bir Bize Vuruyor Demek ki Bu Kaderin Darbesi .. Bir Bize .. !


Rojda
13.10.2009

Hiç yorum yok: