12 Mayıs 2010 Çarşamba

Kadere inanırım olacak olacak ..

İyim ben .. Uyku hapları ..
Düzeliyorum sanırım heralde belli bir dönemi atlattım her sene olan .. Bakıyorumda zamana ne kadar çabuk geçiyor .. Daha geçen sene bugünlerde gözyaşları içine girdiğimi ve o anla sınavı geçtiğimi bilirim .. Ne zor şeymiş değil mi hayata karşı koymak .. Halbuki zaman her şeye ilaçmış hakikaten ! Bilemedik biz .. Hırpaladık üzdük kendimizi .. Bir kapı kapanınca kırk tane kapı açıldığını yaşayarak öğrendik .. Teselliyle değil anlatarak değil görerek anladık her şeyi ..
Hala kafamda onlarca soru var kimbilebilir ki .. Hayatın beni ne yapacağı meşhul .. Acaba hayallerime kavuşup İtalya da okuyabilcek miyim .. Yada bilmiyorum başarı benim yakama yapışacak mı ? Keşke dostum bela yerine ekşın yerine başarı benim yakamı bırakmasa .. Çünkü cidden övülmeyi seviyorum başarılarımla .. Kime sevmez ki hea ? .. Olacak olacak kadere inanırım .. :)

Hayalim 5 kelime o da şöyle
Prof. Doç. Dr Rojda Aslan (: 

Hiç yorum yok: