3 Mayıs 2010 Pazartesi

Sıkıldım, Bunaldım, Bi kurtulamadım !

İlginç ..
İlginçliğin yanı sıra şaşırtıcı .. Ama aslında şaşırtıcı da değil adını koyamıyorum ben bu meretin .. Bile bile karşındakinin sana değer vermesini bildiğin halde senin hala ona karşı içinde sevgi kelebekleri oluşması .. Arkadaş yada sevgili hiç farketmez .. Sevgi tek değildir dünyada her alana var dağılımı .. Ama karşıdan bir tepki gelmeyince insanın böyle zorlanması ve gururunun kırıntılarının içine dökülmesi ve acıtması .. İlginç mi desem şaşırtıcı mı sizce ? 
Bilmiyorum ilk değil zaten son mu onuda bilmiyorum .. Bu tamamen bana ait bir şey belkide karşıya ait .. Belirsizdir hayat kimin bitireceğini o karar verir .. Ama artık acıtmıyor içimi umursamaz davranışlar .. Çünkü bende kimseye değer vermek istemiyorum içimden gelmiyor dur demek .. 
Verilen sözler kalıyor .. hee bir de sen kaybolduğunda senin varlığının aranması .. Pek sanmıyorum aranacağını ama illaki bir eksiklik bir dertleşme olacak gibi .. O boşluk kalacak gibi ..! 
Oysa ne kadar sevinmiştim , mutluluktan ağlamıştım bana doğum günümde ' dostum ! deyişiyle .. Yalanmış hepsi ki zaten dünyada ne zaman doğru beni buldu ki .. Bulanlar ayrı tabi onlar en derin köşede saklı .. 
Yoruldum ..
Koşmaktan yürümekten yoruldum .. Ayaklarım ağrıyor yüreğim ise nefes nefese aldığım nefes yakıyor .. Aşk diye bir kavrama inanmazken dostluk kavramı bu kadar kötü olamaz .. Hayır bu olamaz ! .. Son günlerde zaten anlamıyorum kendimi nedense .. Düşünemiyorum hiçbir şey nedensiz yürüyorum sokaklarda .. Hemde tek başıma .. Gururumu düşünüyorum fena halde kırılmış parçalanmış hatta toz haline gelmiş .. Ne kadar hata yapmayacağım desemde oluyor hata senin elinde olmadan senin dışında gelişerek .. Neden ? Çünkü düşünmüyorum her şeyi düşünmeden yapıyorum .. Güven oluşuyor derken bakıyorum güvenim yıkılıyor insanlara .. Oluşmuyor o güven Yaşadığım darbeden sonra .. 
Hayat ..
Kolay değilmiş cidden .. Ne kadar zormuş nefes almak .. Aldığın nefes bile içini yakarken nefes alamayacak duruma gelmek .. Zor dostum .. Kendinden başkasına dostum demek .. Zor !


Rojda

Hiç yorum yok: