1 Mayıs 2010 Cumartesi

Rahat bırakın artık beni !

Bıktım .. Tebrik ederim sonunda bunu da başardınız .. Benim gibi hayat dolu insanı bu hayattan ve sizden soğuttunuz .. Kendimden tiksindirdiniz  'İnsan' olduğum için .. Keşke bir hayvan olsaydım da sizin gibi insan olmasaydım .. Habersiz masum tertemiz kalırdım sokaklarımda, dünyamda ..
Siz .. Onu bile bana bırakmadınız ..
Dünyamı kirlettiniz pis elleriniz , düşünceleriniz, davranışlarınız ve sözlerinizle ! Lanet okuyorum her geçen gün, Yemin bozuyorum , Şansıma sövüyorum sizin sayenizde ..Şansımın bir suçu olmadığı halde .. ! Benim tertemizdi her şeyim .. Beni SİZ böyle yaptınız .. Yazıklar olsun !

Sıkıldım artık inanın .. Siz ve size benzeyen ' insan' kavramına benzeyen herşeyden .. Herkesten .. 
Kabalıktan budalalıktan delikanlılıktan .. Ki delikanlı diye geçinen siz acaba gram kadar yürek var mı dönüp baksak ..
Yazık .. Bana bulaşmayın bari .. bana dokunmayın pis ellerinizle ! 
Bırakın artık .. Rahat bırakın beni :( 

Hiç yorum yok: