18 Temmuz 2010 Pazar

Mod : Karmakarışık ..

' Kendimi şu ağaç kadar yaşlanmış hissediyorum' dedi bir arkadaşım .. Düşündüm ve düşüncelerimin beni ağırlaştırıp yaşlandırdığını gördüm .. Bir mutluluk yaşarken diğer dünyamın da mutsuz olması ve düşünceleriyle benim mutlu olan dünyamda kafa karıştırması .. berbat bir durum olsa gerek ! Biliyorum, çok iyimserim . Kimseye kötü gözle bakamıyorum düşmanım dahi olsa . Hemen güveniyorum bu da var . Herşeyimi açıyorum saklı gizlim kalmıyor bu da var . Ama elimde olmuyor işte .. Rabbime bırakıyorum herşeyi .. O biliyor karşıma neleri çıkarıp neler çıkarmayacağını .. Bu yüzden böyleyim !


Şu sıralar tuhaf hissediyorum kendimi .. Hem Allahın huzurundan kovulmuş , hemde o ' tertemiz kalbin' var dedikleri Rojda'nın kalbimi kirlenmiş gibiyim . Dilediğim, hissettiğim hiçbir şey olmaz oldu .. Sanki o Rojda sihirini kaybetti .. ! .......

Hiç yorum yok: