23 Temmuz 2010 Cuma

Akışına bıraktım gidiyorum .. Sonu hayır mı Şer mi BİLEMİYORUM !

Zaman dedikleri şey .. Çözdüm bu işi galiba .. Sadece bize kalıyor acı mı değil mi diye ! Zamana suç bulmamak lazım . Çünkü ne acı ne de tatlı kendisi . Eğer sabredemiyorsak bir şeyler için geçmek bilmez adı üzerinde, sabredersek yavaş yavaş, hazmede hazmede işte o zaman tatlı gelir adı koyulan zaman.
Ne kadar ilginç değil mi ? Hayatta aslında boşuna yaşıyoruz imtihan hayatı . Her şey tozpembe gelirken , biliyormuyuz acaba topragın altında bizi neler beklediğini ?
Bakıyorum .. Bir avuç toprak için birbirini vuran kardeşler, insanlar, arkadaşlar .. Bunlar neden ? O toprak için mi ?
Bakıyorum .. Sevdiği kızı elinden almış kardeşim dediğin insan .. Öldürüosun ikisini de .. Noluyor ? Geri mi geliyor yaşananlar .. Ya da daha mı çok seviyorsun sevdiğin kızı .. Ölümü ..
Bakıyorum .. Yanında gül gibi karısı varken , göz göre göre onu aldatıyor adamın teki .. Tamam hakeden kadın olur amenna .. ! Ama ...
Yorumsuzum ..


Zaman bu mu ? Herşeye ilaç derken, herşeye yara mı açar ?
Çaresiz yok mu ? Kader mi oyun mu ? Nefesim sen olmuşken .. Vazgeçmek olmaz 
Ayrılık olmaz .. Kabul edemem sensiz olmaz ! ..


Rojda

Hiç yorum yok: