26 Temmuz 2010 Pazartesi

Akışına ..

Garip bi sabah
Garip bir huzur var bu şehirde .. Bakıyorum solgun gibi ama canlı duruyor sanki .. Kendimi hatırladım bir an . Bana mı benzemeye çalışıyor yoksa beni mi yansıtıyor bu şehrin ruh hali .. Kalbim köşelere saklanmış çıkmak istemiyor ortalara şu 2 hafta .. Garip bir karmaşşa içersinde, aynı zamanda burukluk .. Sevdiğim gidiyor uzaklara .. Mecbur sanki uzaga gitmeye der gibi . Elinde olmasada kalbimin bir korku bir üzüntü içersinde sanki . Hisssetiklerim tutmaz olmuş, o kalbim ne hale gelmiş diye söyler oldum durmadan ..
Gidipte bulamamak döbüpte görememek var sanki .. Sanki bir bitiş var, bir son var bu yağmurlarda, bu güneşlerde. Bu şehrin ayakta duran ama aslında solgun halinde . 
' Gitme ' dense de gidiyor yarim ... Belirsiz bir yola bende gidiyorum ... Sonu hayır mı şer mi bilemiyorum ! ...

Hiç yorum yok: