24 Ağustos 2010 Salı

Yine bir oyun ..

Hayat bazen öyle insafsız ki .. Küçük bir boşluğundan yakalar.. Hissettirmez en zayıf anından.. Seni ta yüreğinden yaralar ..
Ellerim kollarım bağlansa da .. Başımda kasırgalar kopsa da .. Sen tüm gücünle karşı koysanda .. Seni acımasız sevdaya salar .. !


Evet hayattan bahsediyoruz .. Her gün yeni bir oyunuyla bizlerle .. İstanbul dedim ama başıma gelecekleri bilerek bekleyerek dedim her şeyi .. Umduğum şeyler var .. Tutunacak dallarım .. Yaşadıklarımı görünce ne kadar hatalar olsa da affedesim geliyor herşeyi .. Hata yapıyorum yada yapmıyorum ama bir yoldan gidiyorum bilmediğim.. Bildiğim yada tereddüt ettiğim.. Güçlüyüm ya hani , ödün vermiyorum .. Aynen öyle .. Sımsıkı sarılıyorum geride kalanlarıma.. Kendime, sevdğime ve Rabbime ...


24.08.2010
Rojda

Hiç yorum yok: