27 Kasım 2010 Cumartesi

İstemiyorum !

Bitti .. bitti .. bitti ... Kelimelerim ! Hoşcakal , olacaklar sensiz olsun ! daha durmam ....nda ben unutuyorum ! 
İstemiyorum artık ! İnsan görmek, hava almak dışarı çıkmak nefret geliyor bana ! en sevdiğim şeylerden nefret eder oldum, en nefret ettiklerimden ise nefretten vazgeçtim. İyi dostlar biriktirmiştim avuçlarımda .. Nedensiz terkedişlerini gördüm .. Anladım ki ''kardeşim'' demeyeceksin hiç bir insana .. Bunu anlayalı yıllar olmuştu ama bir şans vermiştim dost bildiklerime .. ve şunu anladım ki kime ne kadar değer verirsen o kadar zarar görüyorsun o kadar kalkıyor bi tarafları ! Ama elbet kaldırdıysan indirmesini biliriz dercesine umursamıorum kimseyi .. Hayat benim keyif benim ben keyfim ve kahyam takılıoruz bi sürede böyle olucak ! değişiklik istiyorum artık bunalmış dünya sorunlarından . Artık kimsenin derdini dinlemek istemiyorum her sorunlu beni bulurmuş gibi ... İstemiyorum ! İstemiyorum! İstemiyorum artık hiç bir şey ... bıraksınlar beni kendi halime yaşayıp gidim kafa dinlim en azından ! İnsan yoğunluğu olmadan kendimde ! ..





Hiç yorum yok: