25 Temmuz 2011 Pazartesi

Ağla kalbim ağla ..

Ağlamak istiyorum bu gece .. Ölesiye ağlamak ..
Bilirim, ağladıgım zaman kalbim tekler, doktor seneleer önce demişti " sakın kuvvetli bi şekilde ağlama gidersin Allah korusun bi gün "diye .. Senelerce canım doktorumun dediğini tuttum . Ağlamadım . Allahımda ağlatması razı olsun .. ama bu gece hiç ağlamadıgım kadar ağlamak istiyor gözlerim . Çünkü yüreğim ağlıyor. Kalp acımazsa gözlerden yaş gelmezmiş . Kalbim acıyor demek ki . Hep yanlış insanlara değer verip doğru insanları göremedm belki de . Belki de görmek istemedim . 
Şimdi ..
Ne durumda bedenim ? Kalbim ? Ve gözlerim ? .. Hepsi yas tutmak istercesine .. Hepsi her hatasına rağmen affetmek istercesine bakıyor gökyüzüne .. Biraz parçalı bulutlu ama güzel olacak diyor sema .. 
Sence öyle midir dostum? Yoksa hala kendine sığınmak mıdır yapayalnız bi köşelerde ..

Hiç yorum yok: