16 Temmuz 2011 Cumartesi

Bestem'le keyifli bir söyleşi :) Meşhur Röportajımız

Beste 
Önce bir biyografi alim lütfen?

Rojda


Peki tatlım. 21 yaşındayım,İstanbul bahçelievlerde 2 ocak günü dünyaya gözlerimi açmışım. ilkokul 5 e kadar istanbulda okudum. Ortaokulu Trabzona gittiğim için orda bitirdim Liseden beri yani 15 yaşından beri İstanbuldayım :) Şuan Beykent Üniversitesinde bankacılık ve finans 3. sınıf öğrencisi olup Denizbank'ta kısa dönemli çalışmaktayım. İnsanları kolay severim ama haz almazsam bana dünyayı da verse asla sevemem. 6 hislerim çok kuvvetli . Güleryüzlü güleç bir insanım . bu kadarcık :)


Beste


Evet cok tatlı bir insansn.Simdi canm ablacığım bankaclk deglde bunun dısında bir hayaln var mıydı bi yetenek var mı sende ?


Rojda


Eveet :) 7 senedir yazı ve şiir yazıyorum edebiyat yanım çok kuvvetli. Bankacılıktan önce hayalim Psikoloji okumaktı aslında. Çünkü hayatım boyunca bir çok insanın derdine derman olmuşumdur ve benim dediklerime gelip " haklıymışsın Rojda" dedikleri de olmuştur. Dediğim gibi 6. his :) Ama psikoloji tutmayınca Ösym günü Bankacılık Ve Finans Kazandınız yazısı gelince Bankacılığı da sevmeye başladım.


Beste


Evet melegm elbet hayatnda dönüm noktaları olur.Simdi ablacgm hayatnda olmazsa olmazları say insan,takı,toka sen bilirsin...


Rojda


Aileemm . Allah onları başımdan eksik etmesin. Kimseninkini etmesin. Annesi babasız yaşamak zordur bilirim..


Beste


ewet melegm allh aileni eksik etmesin sei mutlu etsin :) pki bir söz var mı beni anlatyr dedgn ?


Rojda


hmm.." Giden gitsin mühim değil bana yeter sağ kalanlaarr " :)Sibelcan'ın şarkı sözü


Beste


evet sibelcan demisken son olarak sevdigin sanatcıları ögreneyim :)


Rojda


böyle 16 18 lerdeyken bir Tolga Tabu hayranlığı vardı bende daha öncesi de Gökhan Özen aşığıydım hatta.. Ama gençlikte kalıyor bu türlü duygular derlerdi bunu inanmazdım. :) Şimdilerde ise öyle şunu dinliyeyim diye bir tarafım yok Teoman hariç her sanatçıyı dinlerim . En sevdiğin diyorsan sesine ciddi anlamda aşık olduğum Zeynep var biliyorsun :)


Beste


 eveeet melegm bana zaman ayrdgn icn tskler



Rojda


Rica ederimm minik faremm :)



Hiç yorum yok: