23 Temmuz 2011 Cumartesi

Eski dostlar, eski dostlar ..

Kalmadı ..
Ne kalmadı? Ben kalmadım, sen kalmadın E haliyle onlarda kalmadı. Noldu ? Dost sandıklarına noldu Rojda ? Hani sevdiğin insanları bırakıp, onlardan vazgeçerken sen " dostum " dediğin, yediğin içtiğin ayrı gitmeyen insanlara noldu ? Okul bitti , onlarda bitti .. Ama !
Aması var .. Çıkarlarına geldiğinde telefon da değil faceden msj atarak kendilerini hatırlatanlar ..
Anlamadığım şu .. 2 senedir kör müydüm ben ? Annem mi açtı gözümü yani " bak şu arkadaşını sevmedim Rojda " diyerek ..
Eskiden olsa annemi alırdım karşıma, ama akıllandı Feride'm , durdum bi . Dinledm annemi . Sonra denedim o " dost " dediğim insanı . Baktım , cidden annemin tarifine uyuyor .. Allah allah dedim, bi silkelendim . Dedim " yok yaa , olmaz öyle şey bi zaman geçsin görelim yüzünü " .. Baktım , zaman geçtikçe cidden benim gözler açıldı sanki .. Yada o maskesini düşürdü ..
Ne yalan söylim .. Üzülmedim anasını satim . Biliyorum insanları çünkü . Yemişim daha önce en kazıklısını . Artık umrumda bile değil dostum . Ona göre davranır, kendime göre yaşarım . Kimseyede sırrımı vermem başarımı da basamaklarımla atarım . 
Valla şu insanların bi kaç tane yüzleri olur ya , bi ben satın alamadım o maskelerden o ayrı , ne demeli ki o bi kaç tane yüze .. Tükürsen " çise yağıyor " diyecek .. 
En iyisi doktorunda dediği gibi " kendine halin bırak " .. 
:) 


İyi geceler eski dostlar :P


Rojda'nız ama
Eski Rojda'nız :)


Rojda

Hiç yorum yok: