16 Temmuz 2011 Cumartesi

Eski

Zaman ne çabuk geçmiş Eski . Kocaman bir dağ olmuş yüreğime oturmuşsun. Mazide sen, fallarda sen, hayatımın en kirli lekesi de sen olmuşssun. Ben farkında olmadan belkide seni unutmuşum ama hala bir yerlerde hatırlanıyor gibisin Eski .Görmüyorum..
Duymuyorum .. Senin için üzüldüğüm o zamanlara acıyorum artık . Nedeni bilinmez ama artık gözüme de o günler gibi güzel gelmiyorsun Eski. İlginçsin..
Yandım.. Söndüm .. Küllerim savruldu senin yüzünden. Ama sen bir kere bile "Naptım" demedin Eski . Aksine yelpeledin ki tekrar yanayım diye . Ama ben çoktan söndüm be Eski . Artık küllerimi çiğnesende bende bittin Eski . 
Şimdi okuyorumda sana yazdıklarımı Eski, bana bir tek yazdığım yazılarla benim yaşadıklarımı yaşayan insanlara ses olmuşum. Böyle güzel bir şeye nasip ettiğin için sağol Eski .
Sen artık ESKİ'sin . BİTMİŞ'sin ! Ve sadece gülüyorum şimdi sana Eski :)

Rojda

Hiç yorum yok: