10 Temmuz 2011 Pazar

İKİ yüz ..

Hani derler ya; dost iki şeyde elli olur . 1. Ayrılıkta ve görüşemediğin zamanlar, 2. kötü günde ! Hakkaten öyle . Okul bitti çok şükür. Çalışma hayatı bin kat daha iyi geldi . Öyle bir geldi ki öyle böyle değil önünü alamadık çalışma hayatının. Okuldaki saçma sapan insanların davranışlarından ziyade, olgun ne yaptıgını bilen yaşını almış kişilerle muhatap olmak beni de olgunlaştırdı. Çok başka baktığım için hayata bazı insanlara ŞİMDİKİ ROJDA gibi geliyorum . Çünkü 1 sene önceki Rojda'yı geçtim 2 ay öncesindeki Rojda bile değilim. İyi oldu . Zorunlu stajımı da aradan çıkarttım çok süper oldu.
Gelelim dost sandıklarımıza. Aslında onlara hiç gelmek bile istemiyorum da yinede içimde kalmasın. Ne arama, ne sorma, ne de gittikleri yere çağrılma .. Bu kadar mı düştünüz gözümden yada bu kadar mı çekemediniz beni 2 senedir. Veya bu kadar mı kıskançlık yarış ediyorsunuz benle ! Anlamıyorum bende ne var? Nedir bu çekemezlik. Kıskanılacak bir insan değilim kendi halimde dobra doğal davranan . Ne istiyorsunuz canımı mı?
Yazık ki ben kimseyi 2 senedir tanıyamamışım. Hazırlıktaki arkadaş bildiklerim daha dost şu dost sandıklarımdan.

Diyeceğim şu ki arkadaşlarım. Hayatta dost diye bir şey gerçekten yok .. Menfaat çıkar ve zamanı boşa geçmesin diye kullanılan insanlık var .. Ne kadar değerliymişim satıla satıla bitirilemedim !.

Hiç yorum yok: