26 Aralık 2011 Pazartesi

Hayatla Olan Kavgamız.. Vol II

Kaçmak.. Sadece kaçmak istiyorum bulunduğum ortamdan. Öylesine koşmak, koşmak, koşmak istiyorum ki; herkesi geride bırakıp yepyeni insanlarla tanışmak ve onlardan gelecek kazıkları beklemek istiyorum. Bu kadar bunalmış durumda ne düşüneceğimi bilmiyorum çünkü. Sadece tek istediğim telefonumu kapatıp defolup gitmek. Öylesine derin yaralandım, öylesine derin izler taşıyorum ki kaldıramıyorum artık. Tanıdık tek bir yüz bile görmek istemiyorum. Değer verdiğim insanları bile. Sadece ben ve bana ait olmalı attığım adımlar. Ardıma bile bakmadan. Hemen, evet şimdi gitmek. Bunu istiyorum çok mu şey?
Hayatla yine anlaşamıyoruz. Yine ağır bastı kavgalarımız ve ben terkettim odayı. Kapıyı da bir güzel yüzüne kapattım ki sorma. Napabilirim? Daha fazla onun kavgasını sesini duymak istemiyorum çünkü. Bir geceliğine de olsa kavga etmek dayanılmaz hal alabiliyor. Hayatın sunduğu tüm seçenekleri reddediyorum. Yurtdışında okumak istiyorum yahu, çok mu şey? Yani, okusam n'olacak ki? Hem yeni bir sayfa açacağım, dostu düşmanı bırakıp en illet yerde; hem de yeni bir yer ülke, dil cart curt öğreneceğim. Ayaklarımın üstüne basacağım. Kendime güvenim gelecek. Eee birde 22 olduk yani yuh devenin nalı. Bırak azcık da rahat olayım be hayat. Yok yok, bu bana gün yüzü göstermeyecek belli. Ama yok canım. Bu sefer yok öyle name. Savaşmaksa savaşmanın alasını görürsün, kaybetmekse onu sen düşün hayatcığım. Yeter yahu kendimle bırak beni. Anladım, bensiz yapamıyorsun sürekli peşimdesin, paso kafamda dikiliyorsun ama bir yere kadar yani. Bende artık yeni yüzler görmek istiyorum ve yeni kazıklar. Yeni yüzler deyince zaten akla yeni kazıklar gelir. Kazık atmayan adam yoktur çünkü hayatında. Bu yüzden mükemmeli de aramaktan vazgeçmeliyiz bence. Zaten bu da kazık atacak, " Hea memnun oldum yeni kazığını sabırla bekliyorum" deyip tokalaşıp tanışıyorsun yeni insanla yani. Ne var? Ben alıştım sende alış bu yazıyı okuyan insan. Haksızsam haksızsın de. Ne olur de. Desene olumm. Diyemezsin çünkü illaki sende kazık yemişssindir. Neyse. Ulan hayat böyle işte konu nereye geldi hay Allah. Bak hayatcığım, tamam yine tartışırız ama ne olur bu gece bana bulaşma. Çok ama çok bitkinim. Yarın devam ederiz.
Hayydii selametle
rojdda

Hiç yorum yok: