30 Aralık 2011 Cuma

Elveda yeni yıl, elveda enteresan insanlar.. Vol kaç bilemiyorum ama en son III dü sanırım.

Enteresan insanlar dolu etrafta. Hayır, anlamadığım her zaman ağır takılırım ve benim gibi ağır durmalı etrafımdaki insanda. Tamam bazen şebeklik yapıyoruz ama sınırlarımız dahilinde. Sınırı kaçırdığımızda zaten kahkahalarımız oluyor genelde. O da olsun bir zahmet. Sürekli bunalım modda takılmaktan fena sıkıntı geldi çünkü. Neyse. Yine konu saptı. Enteresanlık diyordum. Mesela ne biliyor musun? Benim tanıştırdığım insanlarla hemen ilk günden muhabbet kuran insanlar yok mu? Çıldırıyorum. Yahu bir dur! Bir tanı. Ne böyle şen şakrak muhabbet. Kankam dediğim adamla sen benden daha çok konuşup görüşüyorsun. Ne bu acele. Artı, neden ben ? Tamam, her şey hoş güzel. Arkadaşımsın. Laf getirmem de, bi haddini bil yani.
Şimdi diceksin ki bana, "Ne bu sinir hacı?" .. Ya sinirlendiğim nokta ne biliyor musun dayı? Sinirlendiğim nokta kendimim aslında. Ben hala böyle insanları hayatımda barındırıyorum. Sil gitsin abi. Ben en ünlü yazarlarla muhabbet ediyorum. Saygı duyuluyorum. Benim en dandik yazılarıma bile "Helal olsun" diyor büyük ustalar. Sen kimsin? Nesin ki.. Ama işte yine de üzülüyorum yani. Üzüldüğüm şey de, bu zamana kadar nasıl bu kadar saf oluşum. Hakkaten bana bir şeyler oldu bu 2011 sonunda. Gözlerim açıldı sanki. Bu da sadece susup uzaktan izlemekle oldu her şey. Bir masada otururken " Neyin var neden sessizsin rojdda?" dediklerinde, "Sizi izliyorum" diyorum. Tabi bunu makaraya alıp karşı tarafın gülmesi ayrı bir enteresan. Şimdi yine konudan konuya atladın diyeceksin ama, şu insanlar kendilerindeki hataları kabullenemeyip karşı tarafı o hatayla suçlarlar ya; aynen öyle bir durum valla. Saçma sapan şeylerle uğraşıyoruz bu hayatta bunu anladım. Bitsin şu okul kimsenin yüzünü görecek değilim. Üniversite arkadaşlıklarına lanet edip ayrılacağım o kampüsten !
Neyse hacım. Yeni bir yıldan bahsedelim. çabuk geçti lan 2011. Farkındayım. Aman geçsin geçsin. Bana fena uğursuz geldi. Zaten hiç sevmem tek rakamları. Ama şu istatistiği çıkardım ki, benim bir senem muhteşem olursa diğer senem inanılmaz berbat oluyor. 2008 süperdi. 2009 hayatımın kazığını yediğim ve halt ettiğim seneydi. 2010 yine muhteşemdi. 2011 ise boktan. Bu kadar uğursuz bir sene de hayatımda görmedim. Neyse isteksiz bir şekilde umut etsemde 2012 benimsin olum ! Kaçamazsın..
Herkese güzel bir yıl diliyorum. Gereksizleri atın lan hayatınızdan. Ne uğraşıyorsunuz. Salla salla vur duvara :)
Hadi eywallah
rojdda

Hiç yorum yok: