29 Ağustos 2009 Cumartesi

Sana Değmezmiş ..

Sana Değmezmiş Ömür Verilmezmiş Seninki Aşk Değilmiş .. Bir Rüyanın İçinde Sevdam Yetim Kalmış Uyanmak Nasip Olmamış ...

Başlıyoruz Hayat .. Yine Yeni Ve Yeniden .. Bu Sefer Ne Umutlarla Gelmiyorum Başlangıç Çizgisine .. Her Umutla Başlayışım Hüsranla Sonuçlanıyor Ömrümde .. Biliyorum ! Daha Neler Neler Göreceğim Çekeceğim Elinden .. Ama Artık Bir Acı Vermiyor Tenime Batırdığın İğneler .. Acıtmıyor Sevdan Hasretin Özlemin .. Bu Aralar Moladasın Hayat Biliyorum .. Uğraşmıyorsun Benimle .. Farklı Yerlere Gidiyorum Gülümseyebiliyorum .. Kimsenin Baskısı Olmadan .. 
İşte Başlıyoruz Hayat .. Yine Yepyeni Bir Dünyaya .. Yepyeni Bir Ortama .. Yepyeni Dostluklara Ve Yepyeni Melek Yüzlü Şeytanlara .. Hadi Bakalım Kim Galip Gelecek .. 
Yarış Başlasın .. 

Hiç yorum yok: