8 Ocak 2012 Pazar

Beklentisiz hayat oh ne güzel yan gel de yat!..

Selaaammm. Valla çok üzgünüm ama bunalım modlu bir yazı yazıcam. Hemen öyle Selaaamm deyişime bakarak "ay bu kız ne neşeli" sakın ha deme. Evet neşeliyim ama hayatta üzücü şeyler olmadan olmuyor. Daha doğrusu benim yakamı bırakmıyor hüzün. Çok sevmiş beni. Beni zaten bir tek hüzün seviyor. Aman sevsin sevsin. Hiç değilse kendimi böyle avutayım. Valla hayatı artık sallamamaya karar verdim canlar. Cidden! 2011 de bıraktım beklentileri. İnsanlardan beklentileri bırakalı bir huzur doluyum, bir huzur doluyum ki sorma. Denemeni tavsiye ederim. Meğer ben 22 senedir bunun sıkıntısını çekiyormuşum. 22 Yaşımda akıllandım valla. Beklenti yok sıkıntı yok. Hem beklentiyi bırakınca var ya, artık insanlar sana dönüyorlar o beklediklerini bir bir yerine getiriyorlar. Bende bunu deneyince gördüm. Daha bir rağbetteyim kız. Valla bak. O yüzden huzuurr huzuurr huzuuur diyorummm.
Şimdi diceksin ki hani bunalımlıydın. Gayet mutlusun. Ya mutluluk işin fiyakası arkadaş. Bu hafta sinir olduğum o kadar olay oldu ki. En yakın sandığım insanlar benimle 2 dakika küsünce arkamdan atıp tutmaya başlamışlar. Valla şoka girmedim değil, girdim. Tamam o insan benim için fazla önemli olmayabilir ama, amaaa kalkıpta benim arkamdan konuşup yüzüme gülecek adam olamaz! Yakarım bu gezegeni..!! Bunları hesabı var ya, zamanı gelince öyle bir sorulacak ki.. Şuan sadece sınavlara adaklanmış durumdayım. Bu arada finallerde belli oldu. Yusuf yusuf zamanları geldi çattı. Henüz çalışmaya başlamış değilim, sadece not geçirme derdindeyim ama başladım sayılır. O yüzden biraz içim rahat ne diyim. Darısı başına komşum.
Dediğim gibi 3 altın kural var.
1. hayatı sallamayacaksın
2. beklentileri sıfırlayacaksın
3. kendini önemli işlerine odaklayacaksın

Senden mutlusu olursa gel tükür lan suratıma.
Hadi eywallah
rojdda

Hiç yorum yok: