29 Ocak 2012 Pazar

Kocaman bir selam, kocaman bir tesekkur ve iyiki varsiniz canim okuyucularim!

Herkese kocaman bir gulumsemeyle selam diyorummm :))
Finallerin bitisini kendi capimda kutluyor ve sonuclarin iyi olmasini temmenni ediyorum. Kendiminkini degil sadece tabiki, oyle egoist biri degilim bi kere! hih! Herkesin ki cok iyi gecer umarim. Cunku alttan ders almanin cilesini cok cok cok iyi biliyorum. 9 tane ders alan benim cunku ve o derslerin cakismasi insani zaten yaslandiriyor epey. Tabi bu okulu 4 senede bitirmek isteyen benim gibi genclerin isi. Uzatmak isteyen, parasi bol olanlar keyif. Eee bir de benim gibi babasi olanlar icin gecerli. Bir tane dersim kalsa hemen '' uzayacak degil mi okul? hemen aliyorum seni okuldan'' diye muhabbetlere baslar. Aman Allahim! Ne olur beni bununla sinama Yarabbim..
Neyse canlar. Acaaayip yazmayi ozledim. O kadar bunaldim ki her gun uykusuz kalip Hakan hocanin sesini dinlemekten anlatamam. Bir de zaman yetmiyor. Adamin 2 3 aylik anlattigi derslerin ses kayitlari. Eee hepsi toplam kac saat ediyor bileniniz var mi? Tabiki hayir. Cogunu dinleyemedim bile oyle girdim sinava. Zaten acayip bunaltici seyler bosver dayi. Eee hayat nasil gidiyor genclik? Valla benim tatilimin ilk gunu olmasi sebebiyle hemen elime romanimi aldim ve okumaya devam. Tabi gidip yeni yeni ciciler, kitaplar da aldim. Kendime kultur yuklemesi yapiyorum :) Yazmaktan bahsediyordum yine sapti konu. Arkadas, kimseyi ozlemedim bu kadar yahu yazmayi ozledigim kadar. Canim darlaniyor, bir bunalima giriyorum anlatamam. Safak saya saya bugunlere geldik ve hemen canimmmm bloggerime oturdum. Sizleri de ozledim tabi. Maillerimi ozledim. Bana herkesin mail atisini, dertlesmelerini ve benimde cozum sunabilmeyi ozledim. Acikcasi yazmayi ve okuyucularimi baya seviyormusum bunu anladim bu kisa sureli ara da. Ben yazmadan yasamam bunu cok iyi biliyorum artik. Iyiki sizler de varsiniz ki beni okuyup bana daha cok motive veriyorsunuz. Aslinda en buyuk tesekkur sizlere. Cunku beni okumak ve bana katlanmak kadar zor bir sey yok hayatta. Kendimi biliyorum cunku cekilmez bir insanim. Ve siz cekmeyi basariyorsunuz. Helalllll size dostlarrrr :)
Bundan sonra beraberiz yavrucaklarim. Acayip seyler birikti bir bilseniz agziniz acik kalir. Hepsi tek tek gelecek. Ah bir de benim bilgisayarimin sarj kablosu gelse de, bende klavyeme kavussam! Boyle olmuyor uzaktan uzaga...
Sizleri seviyor ve yarin gorusmek uzere diyorummm
Selametle

rojdda

Hiç yorum yok: