1 Ocak 2012 Pazar

Yeni yıl deyince akla ne gelir? Tabisi ben !!

Eveeet.. Yeni bir yıla girdik değil mi beyler bayanlar. Giremeyenler var orası ayrı tabi ki. Ama ben hevesle beklediğim için 2012'yi bir hevesle girdim. Uykulu bir halde girmiş olsamda hoşgeldin yeni yıl. Eksik yoktur umarım, herkes burdadır. Çünkü gerçekten iyi hissediyorum bu sene kendimi. Her ne kadar yaşlanmış olsakta bir kat. Evet, yeni yıl deyince benim yeni yaşım tartışılmaz oluyor. Hatta şuan 21'in son dakikalarını yaşıyorum desem tam cuk oturur yani. Ne yapim? Sevmem aslında doğum günlerini falan. Ama herkes gibi özel bir gün olarak benimde içimde ukte kalmasın diye kutlayanlar ve kutlamayanları ayırıyorum. Elimde değil ki? Kim seviyor beni kim sevmiyor anlıyorum şıp diye. Aslında facebook da olmasa kimse kimseyi hatırlayacak değil ya, işte bizimkisi de laf. Böyle de dememek lazım. Orda üst kısımda bangır bangır falan kişinin bugün doğum günü yazsa da, üşenipte o duvara giripte kutlamayan tip çok. Yani neymiş, facebook bile kurtaramıyormuş kimseyi. Neyse. Konu sapmadan duramıyor zaten.
Burası benim günlüğüm gibi oldu. Hatta gibisini at, kendimi ancak blogger'mde ifade edebiliyorum. Bazen arabesk, bazen durgun bir deniz, bazen çılgın romantik.. Sizde elbet farkediyorsunuzdur. Ama şimdi tercüman olmuyor da değilim her kesime. Milliyet Blog da daha ağır, burada daha gençlere hitap ediyorum. Bununda konumuzla alakası yoktu ama işte dipnot olarak geçeyim dedim.
Ne diyorduk? Yeni yıl yeni yaş diyorduk. Sorma dayı. Bu aralar hele ki 22 sayısı bana çok gelmeye başladı. Nedendir bilemiyorum. Hep böyle sene başlarında bir tedirgin bir tedirgin fenalardayım yani. Millet diyor ki daha yaşın kaç, yeni yıla nasıl giriyorsun hale bak tipe bak diye sövmeye hazırlar sanki. Biriniz de sormuyorsunuz ki neden böylesin sevgili rojdda? Abi yaşlanıyoruz işte. Tedirgin oluyorum ister istemez. Moruklaştım sanki. Yaş 22 de gel sor bakim yaşının güzelliğini yaşayabiliyor musun diye. Yaşatmıyor ki şu insan milleti. Her dakika tedirgin olursun tabi. Bu sene hangi kazıkları yiyeceğiz sırtımıza diye. Açıkcası sevmiyorum şu yaş muhabbetini. Ama çok kompleks yaptığımda belli olmuyor değil.
Neyse sevgili dostlar sevgili okuyucular. İyice saçmaladığımın çok farkındayım ama tamamen içimden geleni yazdım. Umarım beğenirsiniz ve umarım 2012 ye girmişsinizdir. Görün bakın rojdda dedi dersiniz. Bu yıl altın yılı olacak. Bu arada, iyiki doğdum yahu. Bir kişi de demedi şu yazıyı okurken. Pes valla size !
Hayddiii selametle
rojdda

Hiç yorum yok: