15 Nisan 2010 Perşembe

Bilinmezlikler dünyasında bir başımayım ..

Tutarsızım .. Bilmiyorum ama hayat sanırım beni bu duruma getirdi .. Kendim olmadan bir yazı yazamaz hale geldim .. Çok mix bir durumum var son günlerde .. Herkesi affedesim herkesle barışasım var.. Tüm vazgeçtiklerimle yeniden bir arada olmak yeniden konuşmak selamlaşmak isteyesim .. Bilmiyorum , bu kadar gururluyken bunları yapmak bana saçma gelse de , içimden böyle davranmak geliyor reddedileceğimi bile bile .. 3 günlük dünya değil mi zaten küs kalmanın ne alemi var ki .. Bir yandan da böyle düşünesim geliyor .. 
Bilmiyorum hala .. kafam allak bullak olmuş , verilecek kararlarımın listesi uzadıkça uzamış ve karmakarışıklığa düşmüş durumdayım ! Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum .. Bir yol gösteren de yok .. Biri onu yapma böyle git diğerleri olmaz böyle bir fırsat varken böyle git diyor .. Çok ama çok karışığım bilemiyorum !
Her şeyden sıkıldım artık .. Msn facebook net ortamı , nasıl okul basıyorsa beni bunlar bir o kadar boğazlıyor .. 
Hayat , nolur bir yol göster yoksa delirmek üzereyim :( 

Hiç yorum yok: