7 Nisan 2010 Çarşamba

Ve Hayat :))

Sonunda bitti sıkıntı yaratan şu vizeler .. Ve normal benliğime dönüverdim .. O iğrenç ruhsuz suratsız Rojda gitti ve insanlar arasındaki örtüyü hafifçe araladım .. En azından bir kaç insanla konuştum haftalardır suskunluk orucu tutarmış gibi .. 
Bir rahatlama bir ferahlık çöktü üzerime sonra .. Biraz nefes aldım temiz havayı içime çektim .. Huzursuz edecek olan her şeyi görmemezlikten geldim .. Karşımda olmalarına rağmen .. Affedemem dediğim insanları affettim kendimle ve herkesle barıştım .. Yalnız bir şartla ! Muhatap olmamak kaydıyla .. En güzeli bu çünkü .. Kafana o zaman hiçbir şey takmayıveriyorsun ..
Facebooku açtım .. Kahvemi aldım penceremin başına geçtim .. Bir yudum aldım ve hayatı keşfettim .. Şöyle bir baktım İstanbul manzarası da penceremden süper görünür şekliyle .. Bir Bahçeşehir'e baktım bir de İstanbul'a baktım .. Sonra kendime döndüm .. 5 dk nefes aldım .. Ve elime kitabımı alarak okumaya başladım ..
Kafamı kaldırdım ve düşündüm .. İstediğim şeyleri mi yapıyorum acaba ? Canım kahvaltı etmek istemiyorsa etmiyor muyum ya da zorla mı ettiriyorlar ? .. Veya canım evde oturmak istiyorsa zorla dışarı mı çıkartılıyorum ? Yada canım konuşmak istiyor da telefonlarımı mı kapatıyorum ? 
 Hayır hayır .. Kafamı kaldırdığımda istediğim şeyleri yapıyor olduğumu farkettim .. İlk kez sıkılmadım biri tarafından boğazlanmadığımı farkettim .. BENliğimi Rojda'yı farkettim .. Sanırım yavaş yavaş özügrlüğüme kavuşuyor muyum yoksa? Dışarı çıkıp gezmekte değil artık Bahçeşehir dışına çıkmaktan böö geldi .. Sıkıldım .. Eskiden heves ederdim ama artık heves ettiklerimden soğudum .. Sevdiğim şeylerden değil nefret ettiğim şeylerden hoşlanmaya başladım .. Ömrümün sonuna mı geldim ne ? :)) 

İlginçsin hayat .. Cidden ilginçsin .. Sadece gülüyorum .. Sadece :))))) 

Hiç yorum yok: