20 Nisan 2010 Salı

Olacaklar sensiz olsun ..

Değilim !
İyi değilim bu aralar .. Sessizce oturmuş , inzivaya çekilmiş derecesine herkesi izliyorum sakin .. Nedensizlikler sarmış etrafımı , ben umursamıyormuşum ! Kulağımda 'Hoşcakal .. Olacaklar sensiz olsun , daha durmam boşluklarında ben .. unutuyorum ' Şarkısı ! Olacaklar hiç kimsesiz olsun .. Yok kimsenin kimsesi ya , aynı o hesap ! Olmasın benimde eşim dostum hiçbir şeyim .. Kendim yeterim bana , bunu anladım ! Kimseye ihtiyacım yok .. Koruması altına da ihtiyacım yok .. BEN kavramı tüm varlığıma yetiyor ..
Sıkıldım artık her şeyden .. Rahatlasın herkes çekip gidiyorum . Bundan sonra bensiz bir hayat sizleri , sizlersiz bir hayatta ben bekler ! Yorgunum , sormayın sebebini .. Bitiyorum her nefeste .. !

Rojda
20.04.2010 

Hiç yorum yok: