4 Nisan 2010 Pazar

Şaşırtıcı bir hayat daha (:

Bir şey daha öğrendim hayattan .. Ve hayatta asla dediğim şeylerden birini yaptım ! Eski dostum şimdiki düşmanım sandığım insanla selamlaştım .. Bilmiyorum .. Belki gururumu kırdım kimine göre, belki en iyisini yaptım selamını kesmemek adına, belkide saçmalıktı ama bir şekilde yaptım bunu ! Bana acı veren ve acının etkisini aylardır atlatamayan insana selam verdim ve üstüne gülümsedim .. 
Ne garip değil mi şu hayat ? Bir anda acılarımı unuttum aklıma gelmedi bile .. Ve anladığım tek şey ,
Hayat insanı zamanla köreltiyor gerçekten ! Bir şey daha öğrenmiş oldum hayattan ! Ve öğrendiklerimin belkide en iyisi belkide en kötüsü ! Bilmiyorum ama kin tutmamayı öğrendim .. Ki zaten yapamadığım bir şeydi . 


Canyoldaşım ..
Kendimle olan savaşımda bitti .. Ve insanlarla olanı da .. ! Değmiyor be dostum cidden ne üzülmeye ne nefret etmeye ne de .. Tuhaf ama cidden seviyorum artık her şeyi .. Başta kendimi (:

Hiç yorum yok: