11 Nisan 2010 Pazar

Keyifli son Pazar !

Son tatil sabahındayım Pazar gününün .. Öyle keyifli Pazar sabahları olmaz artık ..Eski tat eski Rojda yok çünkü son günlerde ve giderek de olmayacak olan tat .. Geçer demişlerdi ama geçmedi hala devam ediyor bu tatsızlık bende .. Bilmiyorum en sevdiğim insandan bile sıkılır oldum kimseyi istemiyor gibiyim .. Yaş mı geçtiği için , yoksa hayat mı sıkıcı olduğu için , yada insanların saçma sapan yazıları sözleri ve hareketleri mi beni bu kadar değiştirdi?
Dün bir kez daha anladım olgunlaştığımın ve değiştiğimin .. Çünkü gerçekten isteklerim değişti hayata karşı .. Bunu daha iyi anladım .. Daha bir kararlı ve sözünde daha bir iyi duran Rojda vardı sanki .. Yok yok sanki değil Kesinlikle var .. ! Neden acaba diye soruyorum kendime hep .. Yine başa döndüm , kendimle savaşıyor ve sorular soruyorum .. Cevapsız sorular .. Cevabı belkide zamanda saklı olan .. 
Bilmiyor bilmiyor bilmiyorum ! Artık hiçbir şeyi anlamaya çalışmadan hayata bırakıyorum herşeyi .. Herşeyi suyun akışı belirliyor .. yaptığımız sadece bu hayatta zaman geçirmek, müzik dinlemek, gezmek tozmak .. İnsanlar ise gün geçtikçe çocuklaşma derdindeler .. Bilmiyorum onlara sorarsan olgunlar ama cidden herkes çocuk .. !
İletilere durum yazmalar .. alıntı yapmalar vs . Biraz susmak herkesi olgunlaştırır diye düşünür oldum .. Bu yüzden susuyorum belki de .. Emre Aydın da diyor ya ..' Çok zor bazen avaz avaz susmak ' diye .. O kadar işliyor ki şu sözler yüreğime .. Birebir anlatıyor aslında tüm gerçekleri .. Aşka dair hayata dair .. Onsuzluğa dair herşeyi ..


Diyecek son sözüm bile yok sana hayat .. Akışına bıraktım yaşıyorum seni :)

Hiç yorum yok: