27 Mayıs 2011 Cuma

Milat

Eskiden, daha aşkı tatmamışken derlerdi .. "İnsan hayatında 1 kere aşık olur1 diye. Doğruymuş anne ! İnsan 1 kere aşık olur ve ondan sonra olamazmış . Neden anne? Neden insan 1 kez aşık olur. Belki değmiyor o aşık olduğuna? Belki vazgeçiyorsun ondan bağrına taş basıp? Bir daha olamayacakmısın yani? tadamayacakmıyın aşkı ? Yoksa benim bünyem mi 1 kez aşık oluyor ? Bende mi sorun? !


Anlamsız dostum .. Artık anlamsız şeyler oluyor hayatımda yada ben mi değişip olgunlaşıyorum anlamıyorum. 2 sene önceki Rojda'dan şuanki Rojda'ya baktığımızda ciddi farklar var . Deniz Seki dünki konuk olduğu programda dedi ki, " yaşadığım şeylerden bu yana çok değiştim" . Ne konuda değiştin dedi Dj Mehmet . " Kendime döndüm. Eskiden önce canan sonra can derdim, şimdi önce can sonra canan diyorum. Bir bakıma kendimin kıymetini anladım. Eskiden kendimin kıymetini bilmiyordum" dedi .. Öyle cümlelerdi ki bunlar , sanki yıllardır kendimdeki bu tuhaflığı farketmemişcesine bu cümlelerde kendimi bulmuşcasına, " işte aradığım buydu" dedim. Bu bir değişme değildi, olgunlaşmaydı. Kendimi hedefime ve kariyerime vermek gibi bir şeydi . Benden çoktan geçmişti aşk . Bir daha olmamacasına...
Belki de mantığımın bir oyunu bu diyorum. Aşkta ve dostlukta yediğim o darbe beni mantığıma itti ve mantığımla hareket ediyorum her ilişkimde.. Hem dostlukta hem aşkta . Ondan böyle aşk yaşayamıyorum yada dostluk . Yaşadığım kötü olan her şeyi üzerimden attım tabi ki de . Hiçbirinin kalıntısı yok bu bir gerçek . Ama büyük bir milat yaşadım ben. Değişim ve olgunlaşma miladı . 
İyi oldu belkide kötü oldu . Yine her şeyi zamana bırakmak oldu .. 
Zaman , bakalım bu sefer yardım edebilcekmisin ? Lütfen .. Ya lütfenn !


Rojda

Hiç yorum yok: