8 Mayıs 2011 Pazar

8 Mayıs 2011

Yıl 2011 tarih 8 Mayıs Anneler Günü. 
Açıkcası kutlamayı sevmem ve şu yaşıma kadar da hiç kutlamadım annemin anneler gününü. İnsanlarında kutlamasını anlamıyorum. Neden bugün? Neden annemizin her an yanımızda olupta kıymetini bilmediğimiz anlar değil de bugün? Bu farkı ayrımı anlayamıyorum. Oysa ki annelerin hakkını ömür boyu 100 yaşına kadar yaşasak bile ödeyemeyiz. Anne çünkü. Adı kutsal varlığı kutsal her yönü kutsal. Ayaklarının altları cennetin her bir köşesi. Neden bunu 1 güne sığdırıyoruz anlam veremiyorum . Annemize bağırdığımız, "off" dediğimz anlarda kafamıza dank etmiyor da 8 mayıs günü mü dank ediyor? Hayır böyle olmamalı. Her gün her saniye her an onun gözlerinin içine bakıp " annecim her an senin anın, yanımda olduğun için teşekkür ediyorum günün anın kutlu olsun" demeli. O yüzden bu günün pek de bir anlamı yok bende . Bakıyorum herkes twiterda facebook da anneler günü de anneler günü.. Gereksiz işler müdürüz biz Türk Halkı bunu kabul edelim. Nerde boş işler var biz orda . Hadi bunu da geçtim anneler gününü, facede kutlamak yerine git annenin dizinin dibine bugün , onunla vakit geçir . Bari günün anlam ve önemi olsun ..
Tüm annelerin ellerinden bir kez daha öper, Allah sizi başlarımızdan eksik etmesin dilerim.


Sizi seviyorum.
Rojda

Hiç yorum yok: