15 Mayıs 2011 Pazar

Yazık

Anladım dostum ..
İnsanın kaleminden ve yazısından ve kendinden başka kimseden hayır gelmeyeceğini .. İyiki Allahımız var gerçekten, yoksa şu insanların eline kalsaydık var ya hayat çok zor gelirdi . Öyle merhametli her duamızda her yalvarışımızda tövbe edişimizde bizi kabul buyuran bir Allahımız var .. ne kadar şükretsek az ömrümüz boyunca etsek bile ..
Yazık valla ne diyeyim . İnsanlığın bir kez değil kaç kez daha göreceğim bilmiyorum ama , insanlığın gözlerimde çöküşünü adım adım izlemekteyim . Elimden kurtarmak çok geliyor ama inan bunu istemiyorum artık . Çünkü değmez ! Bıraktım herkes kendi bataklığında çöksün gitsin . Çökmeyenler zaten yanımdalar seviyorum onları . 
Hiç bir şey diyemiyorum size .. Bunlar bile fazla ya , neyse
Hoşcakalın :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bir kamil mürşid'e varmadan olmaz demiş Yunus.