2 Mayıs 2011 Pazartesi

Alışık olmadığım bir durum.

Bu aralar mutluyum. Bu aralar derken 2 3 gündür her şey yolunda. Aman Allahım bozmasın. Hayatımda ilk kez her şeyin doğru düzgün gitmesine alışık olmasamda bu halimle mutluyum . Tek sorunum kitap okuyamam. Onuda derslerimi verdikten sonra planlıyorum.. Yazın zaten tek tatilim bu olacak sanırım. Yoğum iş temposuna girmiş olacağım Allahın izniyle. 
Bugün bir fular buldum annemde. O kadar hoşuma gittiği değişik modellere bürünerek bir sürü fotoğraf çektirdim. O an keşfettim mutluluğumu . Küçük şeylerden mutlu olmayı hala başarabiliyorum demek ki . Eski Rojda'dan kalan tek yadigar bu olsa gerek . Olsun şükretmeyi bilmeli her şeye rağmen insan. Seviyorum hayatı güzel olduğu müddetçe, kötü olduğu sürece .. Hayat her haliyle yaşanmalı ve buna değer . Sınav dünyası . Napalım ..
Seviyorum sizi .

Hiç yorum yok: