25 Ağustos 2009 Salı

Sana Değer Hayat ..




Ben buyum işte! hatada yaparım doğruda 


severimde , seviLirimde , üzerimde , üzülürüm de kimene!ben buyum bu yüzden MUTLUYUM * .. kendimi , hataLarımı , doğruLarımı , geLmişimi , geçmişimi seviyorum .. hataLarımdan gocunmuyorum , doğrularını öğreniyorum , geçmişi siLiyorum sadece ama sadece bugüne bakıyorum vede geLeceğe .. tecrübe ediniyorum , hataLarımdan ders aLıyorum hayatı tanıyorum , GÜVENMEMEYİ öğreniyorum .. hataLar insanLar içindir .. insan hata yapmadan doğruyu buLamaz ,bende insanım sonuçta* geçmiş adı üstünde geçmiş! arkamdan konuşanLar sizin için ancak konuşuLacak konu oLurum devam edin * , beni yargıLayanLar - beni yadırgayanLar sizLerde devam edin edinki kendi hataLarınızı örtün bakaLım ** siLinmeyi hak edenLer merak etmeyin silinmezsiniz ! yeriniz kaLbimde hep hazır .. bana 1 ders 1 tecrübe olarak en güzeL yerde siLinmemek üzere kazındınız ... benLe uğraşanLar aynen devam edin .. ne kadar değerLi ne kadar önemLi oLduğumu hissettiriyorsunuz bana .. 

sonuç mu ? sonuç bu hayat benim ! gelene de gidene de eyvallahım var * ..! **gelmişe de geçmişe de saygım** ... kimsenin hayatı beni benim hayatımda kimseyi ilgiLendirmez ! bu hayat benimse eğer , cidden yaşanmaya değer ... !


Hiç yorum yok: