11 Ağustos 2009 Salı

Mutluluğu Yakalamak :)


Mutluluk .. Küçücük Şeylerden Doğar Aslında Kocaman Mutluluklar .. Ama Biz Nedense İnatla Sahteliklerde Ararız Gerçek Mutluluğu .. Bulamayınca Darbeyi de Alır Yolumuza Döneriz .. Tövbeler Döner Durur Dilimizde Ama Nafile .. Bu Kaçıncı Tövbe Rojda ?? Kaçıncı Limana Demir Atışın ?? .. Hangisi Doğru ?? Yanlışlık İse Hepsinde Var .. Ama Bakıyorumda Hataların Azalmış Rojda .. Bakıyorumda Artık Hiç Yapmamaya Özeniyorsun Ve Başarıyorsun .. Geçmiş Geçmişte Kalmış Hiç Birini Tarih Gibi Tekrarlamamışsın .. Bravo Güzel Bir Başarı ..


Mutluyum .. Bugun Çok Güzel Bir Şey Yaptığıma İnanarak Gururlandım .. Yazmak ! Hayatımdaki En Güzel Şeymiş Meğer Ben Bir Kalemde Silecek Kadar Değersiz Kılmışım Onu .. Hayır ! Artık Yok .. Doğrularımı Buldum .. Alkışlanıyorum .. Bundan Büyük Mutluluk Yok Hayatta .. Emin Ol Yok Artık ..


Mutluyum Dostlar .. Küçücük Gibi Görünen Bir Şey Beni Nasılda Mutlu Etti .. Mutluyum ..


Umutluyum .. Gelecekten ! ;)

Hiç yorum yok: