23 Ağustos 2009 Pazar

Because of you ..

Senin yaptığın hataların aynısını yapmayacağım..Kalbime onca acıyı çektirmeme izin vermeyeceğim ..Parçalanmayacağım ..Senin yaptığın gibi, sen çok kötü çakıldın .. Asla bu kadar ileri gitmesine izin vermemeyi zor yoldan öğrendim .. Senin Yüzünden .. Kaldırımdan asla fazla uzaklaşmıyorum  .. Senin yüzünden .. Güvenli tarafta kalmayı öğrendim böylece incinmiyorum .. Senin yüzünden .. Sadece kendime değil etrafımdakilere de güvenmekte zorlanıyorum .. 
Senin yüzünden korkuyorum .. Yolumu kaybediyorum  .. Ve bu sen yol göstermeden çok önce değil .. Ağlayamıyorum .. Çünkü biliyorum ki bu senin gözünde zayıflık .. Sahte olmak zorundayım .. Gülüşümde, kahkahamda, ömrümün her gününde .. Kalbimin kırılma şansı yok  .. Çünkü başlangıçta tek parça bile değildi .. Ölüşünü izledim .. Her gece rüyanda ağladığını duydum .. Çok gençtim  .. Bana baskı yapmaktan daha iyisini biliyor olmalıydın .. Asla kendinden başkasını düşünmedin .. Sadece kendi acını gördün .. Ve şimdi gecenin ortasında ağlıyorum .. Aynı lanet şey yüzünden .. Senin yüzünden ..
 Kaldırımdan asla fazla uzaklaşmıyorum .. Senin yüzünden .. Güvenli tarafta kalmayı öğrendim böylece incinmiyorum .. Senin yüzünden .. Her şeyi unutmak için elimden gelenin en iyisini yapıyorum .. Senin yüzünden .. Başka birini hayatıma nasıl sokacağımı bilemiyorum .. Senin yüzünden .. Hayatımdan utanıyorum çünkü bomboş .. Senin yüzünden korkuyorum  .. .Senin yüzünden ..




Not ::: Kely Clarkson - Because Of You Şarkısının Türkçesidir ..

Hiç yorum yok: