13 Ağustos 2009 Perşembe

Anne !


Ağladım Bugün .. Çok Farklı Bir Gözyaşıydı Anne ! Affet Beni .. Karşında Ağlamak Gururumu Kırar Bilirsin .. Kıyamazsın Şu Melek Yüzlü'ne .. Ama Elimde Değil Ağlayıverdim .. ! Bilmiyorum Be Anne .. İçimde Kopan Ne Türlü Kasırgalar Var .. Bilmiyorum İnan .. Sebepsiz Bir Şekilde Ağladım İşte .. Değmez Biliyorum .. Sende Diyorsun Bunu Ama Elimde Değil .. Yürek Ağlamazsa Gözlerde Ağlamazmış .. Benimde Yüreğim Ağladı İşte Ne Bilim ..


İnsanlar Neden Böyle Anne .. Gecelerime Ne Zaman Güneş Doğacak .. Gerçeklerle Ne Zaman Yüzleşeceğim .. Acı Gerçeklerden Sıkıldım Anne .. Yeterince Olgunlaştım Zaten .. Gördüm Melek Yüzlü Şeytanları .. Yetmedi Mi Anne ??


Hayat Yolunda Ağladığım Yetmedi Mi?? .. Gülücükleri Ne Zaman Göreceğim Anne ?? Sahte Gülücüklerden Bıktım .. Bunaldım .. Gözyaşlarımda Sıkıldı Benden .. Akamıyor Donup Kalıyor Gözümün Ucunda ..


Sar Sarmala Beni Anne .. Yine Kucağında Uyut .. Ninniler Söyle .. Sakın Beni Hayatın O Kötü Penceresinden .. Koru Beni .. Sakın Büyütme .. Küçük Kalayım Anne .. Yine O Minik Kızın Olayım .. Bırakma Beni Anne .. Bırakma Sil Gözyaşlarımı ... [Cansu 'ya ]











Roj ..

Hiç yorum yok: