22 Ağustos 2009 Cumartesi

Seviyorum ..


Çok Farklı Şekilde Mutlu Olmak .. Bunu Yaşamak , Herkesin Harcı Değildir Acılara Gülümsemek .. Böyle Der Sevgili Üstadlarımız .. En Azından Böyle Öğrendik Büyüklerimizden .. Kazık Atmamak , Her Zaman Her Şekilde Sevmek İnsanları .. Karşılıksız , Çıkarsız Bir Biçimde .. O Senden Nefret Etse Bile .. Sana Sevgi Gözüyle Bakmasa Bile Mezara Kadar Sevmek .. Hiç Böyle Sevdiniz Mi?? Bu Soruyu Sorun Kendinize ..
Sevdim .. Seviyorum .. Çılgınca Değil , Yüreklice Değil , Ölesiye Değil .. Ama .. Çok Farklı Bir Biçimde Seviyorum .. ! Başkalarına Geçmiyor Sözüm .. Başkalarına Bu Kadar Kasmıyorum Konuşurken Kendimi .. Bir Tek Ona .. Bir Tek O Var Şu Ufacık Yüreğimin Sesi Çıkmayan , Söylenmeyen Köşesinde .. Gizledim .. Sakladım Onu .. Aylarca .. Yıllarca .. ! Hep De Böyle Kalacak .. Hakeden Derler Ya .. O Hakediyor Böyle Sevilmeyi .. Bilmese de Duymasa da .. ! Seviyorum İşte .. Var Mıdır Ötesi ??
Seviyorum .. Hiçbir Şekilde Onun da Sevmesini Beklemeden .. Özlüyorum .. Mesafeleri Bildiğim Halde , İmkansızlığını Bildiğim Halde .. Seviyorum .. Zor Oluşunu Seviyorum .. Söyleyemiyorum Adını .. Sandıklara Kaldırdığım Sevdamı .. Kilitli Duruyor Yağmurlara Fırtınalara İnat .. Açılmıyor Sandık Şifresi .. Bir Tek Yüreğimde Gizli Olan .. ! Sevdim .. Seviyorum Bahar Gibi Binbir Renk Açan , Bahar Kokulu Gözlüm .. Seviyorum .. ! Ne Sen Sevebilirsin Böyle Ne De Bir Başkası .. Yüreğim Çırpınıyor Adını Duyduğumda .. İrkiliveriyor Ruhum Tüylerim Ürperiyor Sesini Duyduğumda .. İçimde Binbir Kelebekler Uçuşuyor Baharın Sevincini Getirmiş Gibi .. Her Gözlerini Görüşümde ..
Seviyorum .. İsmi Kimseye Lazım Olmayan Sevdiğim .. Seviyorum .. Daha Bir Başka Seviyorum Seni ..

Hiç yorum yok: