25 Ağustos 2009 Salı

İsyanım Son Haddinde .. Son Kez ..

İstemiyorum .. Seni Görmek Sizi Görmek Ve Diğerlerini .. Ben Böyle Gayet Rahatım Bozmayın Keyfimi .. İsyanım , Kızgınlığım , Küfrüm , Nefretim Size Değil .. Hayata Değil Kendime Aslında .. Nasıl Bir Hatadır Bende ki .. Doğruları Görmeyip Doğruları Silip Yanlışlara Başvurmak .. Nasıl Bir Şeydir Bu .. Neden Kendimle Savaşıyorum Sanıyorsun?? İşte Bu Yüzden .. Bu Yüzden Görmüyorum Bir Adım Ötesini .. Bu Yüzden Yazmıyorum Hiçbir Şey .. Sadece Etrafı Dinliyorum Belki Yüreğimden Geçenleri Haykıracak Bir Ses Çıkar Diye .. 
Hatalar .. Azaldı Hayatımda .. En Azından Yaptıklarımı Bir Daha Tekarlamıyorum .. Sevenle Sevmeyen Ayrılıyor Artık Gözümde .. Daha Bugün Tanışan Bir Kız , Senin  Gibi İyi Yürekli Birisine Nasıl Yapar Bunu İnsanlar Diyebiliyorsa .. Hata Bende Değil SİZDE' dir .. Kıymet Bilmeyenlere .. Ama Artık Bir Önemi Yok .. Çünkü Umrumda Değil Hiçbir Şey .. Nasılsa Hayat Bu .. Alıştık Artık .. Etrafımızda Görüpte İmrenmiyoruz Görmemişler Gibi .. 
Seviyorum .. Hayatıma Giren Doğru İnsanları .. Seneler Oldu Artık Gösteriyorlar Kendilerini .. Yüzlerinde Bir Nur .. Bir Güzellik .. Gözlerine Kurban Olduğum .. Öldüğüm Bittiğim .. Yüzlerindeki O Nur .. Benim Hayatımı Canlandıran Varlık .. Eskiler Harbiden Umrumda Değilmiş Artık Bunu Gördüm Gözlerinde ..
Her Şey Güzel Olacak Derlerdi Ya .. Evet Buna İnanıyorum Artık .. Olacak .. Zaman .. Sadece Zaman .. Düzelmeye Değil Belki De Tekrar Yara Almaya .. Ama Artık Hiçbiri Acıtmaz Olur Bu Bedende .. Biliyoruz Yaşadık Dost Darbesi De Aşk Darbesi de .. Ne İlk Ne De Sondu Yüreğimde .. Gelsin Sıradaki Der Çeker Giderim .. 
Hayatta Kimseye Hakettiğinden Fazla "Değer" Vermeyeceksin .. Der Üstadım .. Sen Biliyorsun Kendini .. Boşver ..Yüreğimdeki Yerini de Biliyorsun Gerisi Vız .. Artık Herkes Vız .. Yüreğim Yangınlardan Kül Bile Kalmadı .. Yanacak Yer Yok .. O Yüzden Tırıs Her Şey (: 
"Ne Dersen De Üzülüyorsun " Diyenlere De Kapak Olsun .. İnan Artık UMRUMDA DA DÜNYAMDA DA Değilsiniz .. Bu Da Son Yazışım Olsun İsyankar Yüreğime .. 
Artık Mutluluk Şarabından İçiyorum .. Bu da Diğerlerine Kapak Olsun ;)

Hiç yorum yok: